15 grudnia 2015

02. I'm tired.

© Lotus

Ilość nauki mnie przerosła w tym tygodniu, a jest dopiero wtorek! Notka miała pojawić się dopiero jutro ale nie dam rady przygotować nic więcej. Muszę zacząć więcej spać. Z utęsknieniem czekam na moment piątkowego wyjścia ze szkoły. Nie liczę już poniedziałku, po tak męczącym tygodniu mogli by odpuścić w ten ostatni dzień. Może zostane i po prostu nadrobie zaległości w spaniu! We wtorek wigilia klasowa i wymarzony odpoczynek. W końcu nadrobie zaległości w czytaniu i w serialach które z dnia na dzień rosnął. Może poducze się nawet html przy okazji nadmiaru wolnego czasu. Chociaż to tylko bardzo ambinty plan, nie wiem jak z jego wykonaniem. Nie moge już wysiedzieć na informatyce w szkole i słuchać o tych wszystkich c++ i różnych takich pierdołach. Dlatego mój ambitny plan dotyczący html jest pod wielkim znakiem zapytania. 

Miałam w planach przygotować coś więcej no ale jak już wsponiałam wyżej, nie dałam rady. Większość sygnaturek wykonanych zostało jako prezęty dla użytkowników War of Best. Dziękuję również za współpracę Dreidre. 
Trzymajcie się cieplutko, przed świętami jeszcze tutaj wpadnę z czymś nowym. :)

Współpraca z Dreidre
 


6 komentarzy:

  1. Jeeeej! Doczekałam się:) Sygnatury przepiękne! Pierwsza, trzecia i czwarta najbardziej mi się spodobały. Jeśli chodzi o blendy to ostatni skradł moje serce. Te kolorki i napis... Ah *.*. Tapeta też śliczna, ale to już chyba wiesz, bo ci mówiłam. Dzisiaj krótko, ale to dlatego, że muszę siadać do lekcji i nie mam czasu:( wynagrodzę ci to w następnej notce;*
    Pozdrawiam ciepelutko,
    buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje myszko, uciekaj sie uczyć ostatni tydzien trzeba jakos przeżyć!
      pozdrawiam rownież :*

      Usuń
  2. Z sygnaturek najlepsze są trzecia i czwarta. Boskie, no i na jednej jest Luna <3
    Co do ostatniego blendu znasz moją opinię. No i widzę, że w pierwszym jednak zrezygnowałaś z napisu. A szkoda. :C
    Na tapecie moim zdaniem zbyt pusto, a szkoda, bo tamten fragment z Danką jest super :>
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Właśnie zrezygnowałam nie wiem czemu nie pasował mi i strasznie mnie zaczął wkurzać, jak coś dobiore to pewnie podmienie hahah
      Co do tapety to nie wiem jak to zrobiłam ale miałam gdzieś otwarte wymiary pod nagłówek i pod tapetę i zamiast robić na tej większej zaczełam na tej mniejszej bo coś mi sie pokićkało. Niestety zorientowałam się za późno i jak wrzuciłam tą mniejszą wersję na większą i momentalnie to co zajmowało dużo miejsca zrobiło się maluśkie. I aż załowałam że sie tak głupio pomyliłam.
      Również pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Hej,świetne prace:) Moim faworytem jest ostatnia sygnatura ta z Luną naprawdę super Ci wyszła <3 Z nagłówków zdecydowanie drugi.Ja szkołę mam na szczęście już za sobą :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Layout by kotxox
.
.
.
.
.
.